Odpowiedzi na pytania
Gwarancja?
Biżuteria marki GULBIERZ oraz inne produkty w sklepie są objęte roczną gwarancją, w ramach, której naprawiane są wady ukryte, które pojawiły się w trakcie użytkowania. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszczerbków wynikających z nieprawidłowego użytkowania.
Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę) do zakończenia gwarancji.
Kupony rabatowe?
W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które trzeba wpisać w oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu wybierz opcję faktury i podaj wymagane dane. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
Status zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować lub anulować swoje zamówienie jedynie do momentu potwierdzenia jego zakupu. W momencie przesłania potwierdzenia złożenia zamówienia przez sklep, zmiana jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 604 606 004.
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu!