Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@gulbierz.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Alojzego Bruskiego 2A /2, 80-041 Gdańsk , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- w przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę naruszenia warunków umowy przez Konsumenta i stwierdzenie w zwróconym towarze uszkodzeń czy śladów użytkowania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru przez Konsumenta oraz naruszenie plomby zabezpieczającej. UWAGA: Każdy produkt w sklepie i każdy model biżuterii posiada zabezpieczającą plombę, zwrot możliwy tylko z nienaruszoną plombą!
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@gulbierz.pl lub drogą pocztową na adres ul. Alojzego Bruskiego 2A /2, 80-041 Gdańsk
Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu należy wysłać na adres: ul. Alojzego Bruskiego 2A /2, 80-041 Gdańsk.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Gdyby nie było to możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Sprzedawca - Dorota Gulbierz jest producentem Towarów dostępnych w Sklepie jako producent ponosi odpowiedzialność z tytułu jakości i gwarancji za towar.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz uszczerbki wynikające z nieprawidłowego użytkowania biżuterii i innych produktów w sklepie internetowym.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.